СТАНДАРТИ ЯКОСТІ
ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

На виконання вимог Закону України «Про ринок електричної енергії», Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП №312 від 14.03.2018 року, Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП №375 від 12.06.2018 року (далі Порядок) доводимо до Вашого відома перелік гарантованих стандартів якості електропостачання та компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості електропостачання споживачам Товариства з обмеженою відповідальністю «Кастум».


ГАРАНТОВАНІ СТАНДАРТИ ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНИКА

(у відповідності до глави 3 Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання)

РОЗМІР КОМПЕНСАЦІЇ ЗА НЕДОТРИМАННЯ ГАРАНТОВАНИХ СТАНДАРТІВ ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНИКА

(у відповідності до додатку 2 Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання)

Електропостачальник надає споживачу компенсацію за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг шляхом урахування суми відповідної компенсації у рахунку за спожиту електричну енергію у строк не більше 45 днів з дня недотримання гарантованого стандарту якості надання послуг.
Електропостачальник за домовленістю зі споживачем може надавати компенсацію іншим способом, у тому числі шляхом прямого платежу споживачу.

У разі, якщо сума компенсації перевищує суму рахунку за надання послуг з розподілу/постачання електричної енергії, ОСР/електропостачальник ураховують суму невиплаченої компенсації у розрахунках майбутніх періодів.
У разі наявності заборгованості споживача за спожиту електричну енергію/надання послуг з розподілу компенсація може бути надана у рахунок зменшення заборгованості.
У разі невиконання електропостачальником вимог щодо строків надання компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг ,сума відповідної компенсації подвоюється та має бути врахована при розрахунках зі споживачем у найближчому розрахунковому періоді.

Компенсація за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальником не надається у випадках:
1) якщо недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг було спричинено доведеними форс-мажорними обставинами;
2) у разі відмови споживача у письмовому вигляді від отримання компенсації.

К А С Т У М

Є надійним партнером з постачання природного газу та електричної енергії
Ми завжди вчасно виконує взяті на себе зобов'язання!

Наші контакти
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАСТУМ"

Юридична адреса:
79014, м. Львів, проспект Чорновола, 63

Адреса для прийому та обслуговування споживачів:
79000, м. Львів, Площа Міцкевича, 8, 5 поверх


Директор
+380503171807 Величко Ігор Васильович
e-mail: kastum.tender@gmail.com
Головний бухгалтер
+380503173324 Ірина Михайлівна
e-mail: kozlovska8@gmail.com
Юридичний відділ
+380685128382 Юрій Ігорович
e-mail: kastum.tender@gmail.com
Ліміти газу
+380671946526 Роман Петрович
e-mail: kastym_gas@ukr.net
Кореспонденція
+380672404450 Марія Степанівна

Пропозиції надсилайте: kastum.tender@gmail.com

Режим роботи підприємства - 9:00 - 18:00
Обідня перерва - 13:00 - 14:00
Вихідні дні - субота, неділя та святкові